Graczem będąc…

Witam
Mam maly problem z obrotami tzn przy wlaczonej klimie lub ogrzewaniu na poz. AUTO rosna mi obroty na luzie. Jest to dosc uciazliwe bo auto wyje (3000 obr). Czy ma ktos pomysl co to moze byc?


najprawdopodobniej silniczek krokowy w przepustnicy przeczy¶æ go ale musisz odkrêciæ ca³± przepustnice inaczej jest niemo¿liwe jego wyci±gniêcie, jak odkrêcisz musisz kupiæ now± uszczelkê bo stara zawsze siê sypie przy odkrêcaniu, jest mo¿liwo¶æ ze ca³a przepustnica jest w smole jak masz LPG wiêc czeka cie czyszczenie polecam benzynê ekstrakcyjn±
Witam
Chcial bym sie dowiedziec gdzie taka uszczelke moge kupic przez internet. Jak macie jakies zaufane sklepy to podeslijcie linka tylko musza wysylac za granice bo mieszkam we francji.
Przepustnica i krokowiec wyczyszczone a obroty szaleja nadal dzieje sie to przy pewnych temp silnika. Prowadze obserwacje i problem pojawia sie podczas wlaczania sie wetylatora chlodnicy. Podczas wilgotnych dni obroty rosna wyzej okolo 3000 obr a dni suche 1500. Jak ktos ma rade to niech pisze bo wkoncu spale sprzeglo od przychamowania silnika.


czyli do wymiany
Check engine sie pali?
Check engine sie pali?

Nie nie pali sie. Auto jezdzi ogolnie dobrze ma sporego kopa nie szarpie nie kaszle tylko te obroty.........
Po dlugiej przerwie podziele sie z wami moimi obserwacjami.
Jak pisalem przepustnica i krokowiec czyste ale oroty dalej szaleja.
Zauwazylem ze szalenstwa obrotow sa scisle zwiazane z temperatura silnika i otwieraniem sie i zmykaniem termostatu.
Kiedy tylko termostat sie otwozy obroty wzrastaja a wskazowka temp. spada jak sie wyrowna temp. to obroty normalne.
Teraz moje pytanie czy moze to byc wina czujnika temp. (tego z dwoma kabelkami) bo juz nie wiem co robic.....jak sprawdzic czy dziala jak trzeba.....
Pozdrawiam wszystkich i czekam na odzew
my¶lisz o czujniku p³ynu raczej w±tpliwe kosztuje 50z³ ale jak go wykrêcisz wylewa sie ok 3-4 l p³ynu
my¶lisz o czujniku p³ynu raczej w±tpliwe kosztuje 50z³ ale jak go wykrêcisz wylewa sie ok 3-4 l p³ynu

Mysle ze to moze byc to.
Jesli czujnik daje falszywy odczyt do kompa to mieszanka paliwowo-powietrzna bedzie niewlasciwa co moze spowodowac zmiane obrotow na biegu jalowym jesli dobrze mysle.
A plyn to nie problem.......
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •