ďťż

Graczem będąc…

LANOS 1,5 SOHC, 115 000 km, rocznik 1998.
Objawy występują nieregularnie. Kilka dni, raz po raz. Potem tydzień, dwa jest OK.
1. Uruchamianie sulnika OK. Czasem troszkę drgań.
2. Po ruszeniu wskazówki temperatury do osiągnięcia właściwej, dusi się po dodaniu gazu. Na jałowym przez chwilę sie dusi, potem gwałtownie wskakuje na obroty.
3. Po ustabiklizowaniu się temperatury, jest trochę słabszy i drgania. Trochę się dławi po dodaniu gazu.
4. Na wyższych obrotach, na wyższym biegu jest OK.
5. Podgoda nie ma wpływu.
6. Nowe świece i przewody. Rozrząd ok 5000 km.
7. W trakcie jazdy czuje się jak zmienia sie moc. Raz normalnie, przez chwilę słabnie.
8. Mechanik wrzucił na komputer. Pokazały się kody, zanim zdążył spisać, sam się zresetował.
9. Kompresja OK.
Fachowcy rozkładają ręce, tylko kasują za przegłądy.
Co sprawdzić? Jak? Czy jest jakiś mechanik, który nie skasuje, zanim nie odkryje przyczyny i jej nie usunie?


sam się zresetował
nie mozliwe. sprawdz kody bledow sa, lanosiarze zaraz Cui pewnie powiedza jak Kody bledow zawsze zostaja jak cos w pamieci kompa EWENTUALNIE jest taka opcja ze Ci ECU calego odlacza od reszty i wtedy by Ci sie skasowalo dopiero . Ale wtedy z kolei by muaislo trwac to troche dluzej niz ulamek sekundy Czyli auto by Ci w tym czasie zgaslo na amen. Ale poniewaz Ci nie gasnie to jest nie mozliwe Czyli wracajac - odczytac kody bledow
Zdaje mi się, że to aparat zapłonowy, a moze masz mało oleju? Ile przejechane?? Sprawdz płyn chłodniczy czy Ci wybywa albo ubywa, nie ma wycieków spod głowicy?
moze byc aparat zaplonowy Moze byc cewka, kopolka, ogolnie wszystko co daje prund
Co do plynu chlodniczego, to mysle ze kolega by chyba zauwazyl ze mu lanos dymi na bialo, a olej nie ma tu nic do rzeczy


Usterka najsilniej występuje między rozpoczęciem nagrzewania silnika a ustabilizowaniem się temperatury.
Usterka najsilniej występuje między rozpoczęciem nagrzewania silnika a ustabilizowaniem się temperatury.
czasem szwankuje czujnik temperatury silnika - ten który podaje sygnał do ECU
Dziękuję, za dotychczasowe sugestie. Znajomy sugeruje silnk krokowy. Czy to możliwe?
Dziękuję, za dotychczasowe sugestie. Znajomy sugeruje silnk krokowy. Czy to możliwe?
Wydaje mi sie ze silnik krokowy reguluje obroty biegu jałowego i w tym przypadku nie ma wpływu na pracę silnika.
Dziękuję, za dotychczasowe sugestie. Znajomy sugeruje silnk krokowy. Czy to możliwe?
Ni
Witam serdecznie.
Jestem tu po raz pierwszy.Trafiłem na twój post a ponieważ miałem podobny przypadek wie dzielę sie informacją. Otóż męczylem sie przez pół roku próbując i podejrzewając rózne rzeczy. Sprawa skończyłasie po wymianie cewki zapłonowej. Na stacji diagnostycznej gośc najpierw zamienił wtryskiwacze a poźniej przewody na swiecach to pozwoliło mu stwierdzic ze uszkodzona jest cewka zaplonowa. :piwo:
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •