ďťż

Graczem będąc…

wiatam zastanawiam się czy kolektory ssące z lanosa poprawią jakoś osiągi w moim espero. kumpel mi mówił że tak ale ja wole sie zapytać fachowców czyli was. a i jeszcze jedna sprawa jeżeli ucieka m płyn chłodzący a nie widać wycieków to może być wina uszczelki pod głowicą? bo od kilku dni z wydechu idzie biała chmura.


Moze byc UPG
Co do kolektora z Lanosa; powinien, z tym ze zostaje kwestia sterowania Pewnie bys musial przerzucic cala wiazke z Lanosa + ECU, niestety to tylko moje dywagacje, bo chyba nikt czegos takiego nie zrobil jeszcze ...
bo chyba nikt czegos takiego nie zrobil jeszcze ...

no ja też pierwsze słysze a co do płynu wyciek może być mały i w takim miejscu że naprawde nie spodziewałbyś sie ja tak miałem i wyciekał mi dopiero na gorącym silniku jak zrobiło sie ciśnienie ale usczelka nie wykluczona, sprawdź pod korkiem wlewu oleju i na miarce stanu oleju czy nie skrapla sie tam woda moze to mieć wygląd taliej masy jak masło koloru kawy z mlekiem i sprawdź czy czasem oleju ci nie przybywa i czy w zbiorniczku wyrownawczym płynu chłodzącego nie pływają takie oka tłuste jak w rosole no to narazie wszysto jak masz wszystkie te obiawy to 99,9 % uszczelka a jak mi sie jeszcze co wspomni to dopisze chyba że mnie ktoś uzupełni
Kilka osob planowalo przerzucenie VGIS-a <o ile dobrze kojarze tak sie nazywa ten kolektor> do 1.5 , ale chyba nikt tego nei zrobil


Kilka osob planowalo przerzucenie VGIS-a <o ile dobrze kojarze tak sie nazywa ten kolektor> do 1.5 , ale chyba nikt tego nei zrobil
Dokładnie, nikt tego nie zrobił bo on po prostu nie pasuje
szkoda że nie pasują fajny efekt dla oka by był. a co do uszczelki to wody w oleju nie ma tulko biała chmura
jesli nie ubywa płynu może byc wina spalania
jak ci dymi na bialo nawed po rozgrzaniu silnika to plyn przecieka przez uszczelke do komor spalania-uszczelka pod glowica do wymiany
Kilka osob planowalo przerzucenie VGIS-a <o ile dobrze kojarze tak sie nazywa ten kolektor> do 1.5 , ale chyba nikt tego nei zrobil
Dokładnie, nikt tego nie zrobił bo on po prostu nie pasuje Nie pasuje? Znaczy sie co? Fizycznie nie pasuje? Przeciez to chyba te same glowice
Na bank uszczelka ide właśnie wykręcać głowice

[ Dodano: 2009-02-03, 16:43 ]
Mam pytanie jakim momentem dokręcać głowice? a i czy konieczne jest dokręcanie też na CIEPŁYM SILNIKU?
Proszę bardzo. Kolejność dokręcania i momenty



[ Dodano: 2009-02-04, 12:24 ]
Kilka osob planowalo przerzucenie VGIS-a <o ile dobrze kojarze tak sie nazywa ten kolektor> do 1.5 , ale chyba nikt tego nei zrobil
Dokładnie, nikt tego nie zrobił bo on po prostu nie pasuje Nie pasuje? Znaczy sie co? Fizycznie nie pasuje? Przeciez to chyba te same glowice
No chyba te same a jednak kilka osób chciało to zrobić i nie zrobili, więc chyba nie wszystko jest takie samo
Dzięki kolego za pomoc
Proszę bardzo. Kolejność dokręcania i momenty

Obrazek

[ Dodano: 2009-02-04, 12:24 ]
Kilka osob planowalo przerzucenie VGIS-a <o ile dobrze kojarze tak sie nazywa ten kolektor> do 1.5 , ale chyba nikt tego nei zrobil
Dokładnie, nikt tego nie zrobił bo on po prostu nie pasuje Nie pasuje? Znaczy sie co? Fizycznie nie pasuje? Przeciez to chyba te same glowice
No chyba te same a jednak kilka osób chciało to zrobić i nie zrobili, więc chyba nie wszystko jest takie samo
Kolego, jezeli cos piszesz, to rozumiem, ze znasz jakies konkrety, wiec ponawiam swoje pytanie - czy znasz kogos, ktos probowal to robic i stwierdzil, ze kolektor fizycznie nie pasuje? Bo jezeli nie, to pozostaje chyba tylko kwestia sterowania, ktora prawdopodobnie da sie rozwiazac tak jak pisalem wyzej
oriętuje się może ktoś w cenie napinacza do rozrządu? bo niestety pękła ta część którą się naciąga napinacz. Chba że da rade jakoś naprawić to
Napinacza w espero się nie naciąga, pasek napina się pompą płynu chłodzącego o ile dobrze pamiętam. zresztą masz tutaj link http://www.motonews.pl/fo...rz%B1d&start=20
Kolego, jezeli cos piszesz, to rozumiem, ze znasz jakies konkrety, wiec ponawiam swoje pytanie - czy znasz kogos, ktos probowal to robic i stwierdzil, ze kolektor fizycznie nie pasuje? Bo jezeli nie, to pozostaje chyba tylko kwestia sterowania, ktora prawdopodobnie da sie rozwiazac tak jak pisalem wyzej
Osobiście nie znam nikogo ale temat był poruszany na forum klubu espero. Były próby i nic. Jeden koleś ma VGIS-a ale ma też silnik z lanosa
Napinacza w espero się nie naciąga, pasek napina się pompą płynu chłodzącego o ile dobrze pamiętam. zresztą masz tutaj link http://www.motonews.pl/fo...rz%B1d&start=20 znajomy link
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •