Graczem będąc…
Witam , nio i sie zaczelo znow w moim matiziku przebieg 150000 jest wspomaganie ukladu kieowniczego , to chyba przegub ale nie jestem pewny jak krece stojac w prawo nic nie przeskakuje jak krece w lewo to slychac taki chrobotanie co jakas sekunde nie rownomierne , jest dosc glosne , nie wiem co robic czym grozi dalsze uzytkowanie w takim stanie , jade na weekend majowy na slowacje i nie wiem czy nim jechac czy zostawic w warsztacie jak myslicie i co doradzicie , pomocy i pozdrawiam Fok3r
ale chrobocze przy ruszaniu czy przy kreceniu kierownica w miejscu? Jezeli przy ruszaniu na skreconych kolach to na 100% przegub - wtedy bym nie ryzykowal. Teoretycznie jakbys jechal caly czas bez szalenst ( W zczegolnosci nie ruszajac ostro przy skreconych kolach ) toniby nic nie powinno sie stac )
przy jechaniu i skrecaniu i w miejscu , a dzis rano zanim jechalem w miejscu krecilem i nie chrobotalo ale po jakims czasie znow zaczelo a czy moze to byc maglownica?? Przypomne ze jest wspomaganie dzieki za odpowiedzi i pozdrawiam
moze byc to ³o¿ysko w górnym mocowaniu amortyzatora mia³em podobnie w Tico tylo ze ja mia³em oby dwa do wymiany, je¿eli to jest to smia³o mozesz jechac, niech kto¶ s³ucha czy dobiega ten dzwiêk z miejsca gdzie jest przykrecony amortyzator u góry bo w aucie to siê zawsze niesie i nie wiadomo dok³adnie gdzie.
Mi siê wydajê ¿e mog³a siê skoñczyæ górna poduszka <³o¿yskowanie górne> amortyzatora gdy¿ tak sam przypadek mia³ kolega NEO w Nexi. Najlepiiej we¼ drug± osobe do pomocy niech krêci kierownic± a ty spróbuj ustaliæ z jakiego miejsca dobiegaj± te d¼wiêki.
Dzieki Panowie bylem i wszystko ok:) ale stracha mialem , jutro sprawdze sam i ktos bedzie krecil jak sie dowiem to napisze co to bylo dzieki i pozdrawiam