Graczem będąc…

Ch³opaki taka sprawa siê zaczê³a dziaæ ¿e jak autko siê rozgrzeje to jak zostawiam go na wolnych obrotach na lpg to najpierw obroty spadaj± gdzie¶ tak do 100-200 potem tak jakby strza³ w t³umik i ga¶nie. Podczas zmiany biegu z 2 na 3 i 3 na 4 jak lekko go przydusi to te¿ strza³ te¿ chyba w t³umik przynajmniej tak s³ychaæ. Kable wn i ¶wiece wymieniane na NGK filtr powietrza te¿ regulacja lpg by³a wiêc co mo¿e jeszcze byæ nie tak. Dodam ¿e na PB ¶miga a¿ mi³o....


sprawd¼ czy nie leci ci olej do ¶wiec uszczelk± pod pokrywa zaworów.
Uszczelka zosta³a wymieniona jaki¶ tydzieñ temu wiêc nie tu tkwi problem.,..
Zlewa³e¶ syf z parownika? mo¿e siadaj± membrany w parowniku.


Nie zlewa³em a jak to siê robi??
to zale¿y jaki masz parownik, ale w ka¿dym jest podobnie. Na samym dole powinna byæ ¶rubka (po³o¿ona najni¿ej), odkrêcasz j± na zgaszonym silniku, mo¿e byæ nieco rozgrzanym i powinna zlecieæ czarna ma¼.
Albo jed¼ do gazmena i ustaw wolne obroty na gazichu
My¶lisz ¿e to mo¿e byæ przyczyna?? Przy zlewaniu trzeba zakrêcaæ butle czy cu¶??
Przy zlewaniu trzeba zakrêcaæ butle czy cu¶??
nie trzeba, bo gaz zamyka elektrozawór. A w ogóle jaka masz instalacje, I, II generacja sekwencja?
raczej I bo juz ko³o 8 lat ma
na przewodzie od parownika do miksera masz ¶rubê (I generacja) czy krokowy (II generacja) z kabelkami?
teraz niemam mo¿liwo¶ci sprawdzenia ale z tego co kojarze to jest tam ¶ruba. A jeszcze jedno pytanie jaki by³by przybli¿ony koszt wymiany w zak³adzie lpg nowego parownika???

[ Dodano: 2009-12-29, 14:02 ]
W³a¶nie wymieni³em cewkê zap³onow± zobaczymy czy to co¶ zmieni bo je¶li nie to tylko siê powiesiæ....
Niewiem czy kogokolwiek to jeszcze interesuje ale wszystkie objawy opisane w pierwszym poscie minê³y po wymianie cewki. Samochód je¼dzi tak jakby otrzyma³ nowe ¿ycie;-)
Niewiem czy kogokolwiek to jeszcze interesuje ale wszystkie objawy opisane w pierwszym poscie minê³y po wymianie cewki.

To super, ¿e problem zosta³ rozwi±zany !
Napisz jak mo¿esz jak± cewkê za³o¿y³e¶.
Cewka jest firmy SKV Germany. Zap³aci³em w sklepie motoryzacyjnym zajmuj±cym siê sprzeda¿± czê¶æi do Daewoo dok³adnie 148 z³
Cewka jest firmy SKV Germany

pyta³em dlatego, ¿e sam kiedy¶ mia³em przeboje z cewk±. U mnie lanos bardzo grymasi³ na zamiennikach, postanowi³ je¼dziæ wy³±cznie na GM, aczkolwiek ¿yczê Ci bezawaryjnej jazdy
co znaczy grymasi³??;-)
co znaczy grymasi³??;-)

po pewnym czasie wzglêdnego spokoju znów zacz±³ kaprysiæ, znaczy szarpaæ, gasn±æ, przerywaæ. Dopiero po wymianie cewki na orygina³ GM mogê powiedzieæ, ¿e problem zosta³ definitywnie rozwi±zany.
;-( Mam nadzieje ze ja bede mial to szczescie ze na tej pojezdzi jak najdluzej....A ¿e tak zapytam w jakiej cenie s± oryginalne cewki???
http://www.allegro.pl/ite..._sklepwawa.html
....A ¿e tak zapytam w jakiej cenie s± oryginalne cewki???

Napisz do kolegi Stifff
http://www.allegro.pl/item871476309_cewka_daewoo_lanos_nubira_100_oryginal_sklepwawa.html

To w koñcu orygina³y s± DAC czy GM??

Ja mia³em DAC i z tego co wyczyta³em na naklejce na tej cewce to mia³a ona 1,5 roku i szlag j± trafi³. 2 i 3 cylinder nie dostawa³ iskry.
http://www.allegro.pl/item871476309_cewka_daewoo_lanos_nubira_100_oryginal_sklepwawa.html

to jest DAC. DAC - koreañski odpowiednik orygina³u GM. Nie polecam kupowaæ tej cewki z linku. Mia³em DOK£ADNIE tak± sam± i w DOK£ADNIE takim samym pude³ku z oznaczeniami GM z hologramami i naklejkami etc... i tylko problemy z ni± by³y.
Cewka mo¿e byæ TYLKO GM, ¿adne inne dziady.
To w koñcu orygina³y s± DAC czy GM??

GM s± naprawdê ori ale ja mam obecnie BOSHA i ¶miga bez problemu
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •