Graczem będąc…

Witam, chyba kazdy wie ze instalacje LPG II generacji z mixerem w dolocie nie lubi za bardzo tuningu typu power rura i stozek w nadkolu ale jezeli zainstaluje sie BLOSa to dalej odpada montaz power rury czy juz jest to mozliwe ?


ja mia³em zrobiony dolot na mixerze na II gen i ¶miga³o ale niestety sporo kopania przy tym by³o i odrazu mogê Ci powiedzieæ, ¿e sprawa nie warta zachodu
A ten BLOS ulatwi sprawe tzn nie bedzie gasnol na dojazdach jak z normalnym mixerem i jakimis stozkami ?
A ten BLOS ulatwi sprawe tzn nie bedzie gasnol na dojazdach jak z normalnym mixerem i jakimis stozkami ?

Na mikserze te¿ nie ma prawa gasn±æ. A jak ga¶nie to problem z instalk±. Zobacz czy w parowniku nie masz mazutu (trzeba go wylaæ) albo czy parownik nie ma wiêcej ni¿ 5 lat - bo wtedy mo¿e ale nie musi ju¿ ze staro¶ci nie dzia³aæ jak nale¿y.


Na mikserze te¿ nie ma prawa gasn±æ.

jak do dolotu trafia wymuszone powietrze te¿ nie ma prawa gasn±æ
Na mikserze te¿ nie ma prawa gasn±æ.

jak do dolotu trafia wymuszone powietrze te¿ nie ma prawa gasn±æ

Tzn??
Noo jak byscie zobaczyli moj wynalazek zamontowalem rure ktore leciala spod przedniego zderzaka zakrecala w lewo kolo paska klinowego wchodzila w nadkole i byla bezposrednio podlaczona pod puszke filtra od dolu (puszka rezonansowa wywalona) nooo i powiem wam ze wciaz mi gasnol nawet jak jechalo sie na LPG i sciagnolem noge z gazu to szarpal, pojechalem do gazownika i kazal mi to wywalic, zrobilem tak i teraz chodzi jak marzenie, w sumie teraz nie chce montowac zadnej rury z wymuszonym powietrzem tylko power rure ze stozkiem w nadkolu a tam przeciez nie leci powietrze na ten stozek w czasie jazdy bo to jest zabudowane - prawda???
Chcialbym poprostu zalozyc power rure ze stozkiem w nadkolu i umiescic jeszcze w tej rurze BLOSa - CZY TO BEDZIE CHODZILO JAK NALEZY ?
Na mikserze te¿ nie ma prawa gasn±æ.

jak do dolotu trafia wymuszone powietrze te¿ nie ma prawa gasn±æ

Tzn??

poprostu wymuszone prêdko¶ci± powietrze, nie wiem jak napisaæ to pro¶ciej, II generacja to nie instalacja do modyfikacji, sam do¶æ d³ugo modyfikowa³em instalacjê a skoñczy³o siê na za³o¿eniu sekwencji bo dalsza zabawa nie mia³a sensu z racji tego ¿e sporo wrzuci³em w to kasy i pracy a dalej nie je¼dzi³o jak powinno ..
Na mikserze te¿ nie ma prawa gasn±æ.

jak do dolotu trafia wymuszone powietrze te¿ nie ma prawa gasn±æ

W pierwszym moim samochodzie na gaz mia³em dolot specjalnie zrobiony na wymuszone powietrze i silnik nie gas³. Przynajmniej do 80 km/h. Wiêcej na luzie nie je¼dzi³em... Specjalnie poprowadzi³em rurê do obudowy filtra w okolice zderzaka. Dziêki temu samochód by³ trochê ¿wawszy i przy spokojnej je¼dzie mniej pali³. Jedyne co musia³em dodatkowo zrobiæ to pod³±czyæ przewód kompensacji ci¶nienia ¿eby nadci¶nienie w dolocie nie mia³o wp³ywu na dawkowanie gazu. Wtedy ci¶nienie z dolotu brane by³o za bazê i spadek ci¶nienia na mikserze sterowa³ dawkowaniem... W nastêpnych samochodach ju¿ nie chcia³o mi siê kombinowaæ i nie robi³em takich patentów...
Na mikserze te¿ nie ma prawa gasn±æ.

jak do dolotu trafia wymuszone powietrze te¿ nie ma prawa gasn±æ

A niby dlaczego? Jak przepustnica zamkniêta to i tak rur± wysysa gaz tyle, ile ma uchylony silnik krokowy na ja³owych obrotach (zgodnie z prawem bernouliego). Nawet jak mu "wci¶niesz" na si³ê to i tak wzrasta poziom ci¶nienia statycznego w rurze ale ró¿nica ci¶nieñ dynamicznych przed i za mikserem pozostaje ca³y czas, chyba , ¿e ci¶nienie jest tak wielkie, ¿e zacznie wpychaæ gaz przez rurê i zapowetrzy butlê.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •