ďťż

Graczem będąc…

Mam nastepujący problem(zwykly gaz nie sekwencja) . Kiedy rano odpalam swojego lanosa wszystko jest tak jak byc powinno lapie temperature po przegazowaniu przelącza sie na gaz i jest wszystko tak jak nalezy.Ale gdy zlapie pełna temperature wystarczy ze zgasze go postoi jakies 20 min(temperatura spadnie na jakies 1kreske)odpalam go przegazowuje przerzuca na gaz i odrazu gasnie.wtedy mozna go meczyc ze 100razy i to i tak nie przezuci na LPG. ale wystarczy poczekac az silnik ostygnie (prawie kompletnie)i wtedy przełącza na gaz tak jak nalezy.nie wiem co to moze byc wymienilem narazie filtr o gazu myslalem ze cos pomoze niestety nic to nie dało prosze o jakies sugestie


elektrozawór działa dobrze? ten od przełączania, przesmaruj styki.
elektrozawór działa dobrze? ten od przełączania, przesmaruj styki.

masz namysli ten zaraz przy parowniku tak ?
tak,nie daleko parownika ma dwa złącza, czasami "klemiki " są luźne lub zawilgotniałe. A parownik daje się regulować , ile ma lat?


przeczysciłem styko na elektrozaworze(tzn tym przy którym jest filterek gazu) ale po drugiej str parownika jest jeszcze jakies 2 urzadzenie elektyczne i tam tez przeczyscilem i zauwazylem mala zmiane. wiec zrobilem test polegajacy na tym ze silnik chodzil na benzynie i jak ruszalem tymi 2 kablami to przelaczal na gaz jak nie to nie przelaczal. wydaje mi sie ze to urzadzenie jest walniete (bo styki wyczyscilem) mam pyt jak to urzadzenie sie nazywa (czy jest to 2 elektrozawor) i czy da sie to wymienic oddzielnie czy trzeba caly parownik?
p.s. gaz zalozony byl w 2006roku a ile ma przejechane to nie wiem bo kupilem go w sierpniu prosze o odp
To drugie urządzenie to też elektrozawór, zależy jakiej firmy parownik (lovato?). Szczerze powiem to nie wiem czy da rade podmienić na inny elektrozawór, pewnie musi mieć te same parametry co stary. Ale skoro poruszanie przewodami dawało efekty to po prostu może zaciśnij cęgami mocniej zaciski na tym drugim elektrozaworze.
Jeżeli nie będzie poprawy to stawiam na parownik z tego względu,że podczas rozgrzewania się parownika elementy w nim rozszerzają się przez ciepłotę i coś jest niedoregulowane. Sprawdź czy w ogóle śruba regulacyjna łatwo się obraca, może jest już zapieczona. jak się obraca to dobrze to da się wyregulować tyle że nie może iść z dużym oporem. Ale pierw zaciśnij jeszcze te styki. Tylko na wyłączonym silniku! I z wyczuciem!
pomogło przeczyszczenie elektrozaworu tego z (filterkiem)
cieszę się,że mogłem trochę pomóc.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •