Graczem będąc…

WItajcie moj lanos to autko z 99roku ma silnik 1,5 16V i 168tys
jakies 3 miesiace temu wymienialem reduktor z gazu.
tydzien temu kable bosha i swiece ngk a filtry z pol roku temu

problem jest nastepujacy

gdy silnik sie nagrzeje to silnik wchodzi na obroty przy 2-3 tys wyzej normalnie.
jest mu³owaty predkosc max zmniejszyla sie do 140km/h
dzisiaj nawet z pod swiatel nie umialem ruszyc na gazie. przy stalej predkosci czuc lekkie przychamowania a przy przyspieszaniu tak jakby sie dusil lub dlawil.

nie pokoi mnie rowniez wskazowka temp. zawsze byla w polowie a teraz pol centymetra nizej.
dodam ze na benzynie jezdzi normalnie.

co mnie jeszcze ciekawi to zawsze jak tankowalem do pelna to przy 80 km zapalala sie rezerwa (tak jest ustawiona) a dzisiaj dopiero przy 150km czyzby nagle az tak malo palil? ? ?

szukalem na forum ale zaden temat mi nie dal czystej odpowiedzi. mam nadzieje ze w dobrym towarzystwie umiescilem temat.

czekam na wasza pomoc!!
pozdrawiam


kolego je¶li wymieniasz reduktor to pasowa³o by podjechaæ na regulacjê gazu
tak ale gazownik zaraz po zamontowaniu regulowal. wiec mam pojechac kolejny raz tak ?
Mam podobny problem. Na zimnym silniku na LPG chodzi dobrze, a na ciep³ym ju¿ szarpie i muli :/ Równie¿ wska¼nik temp. mam ni¿ej i regulacja nic nie da³a. Spaliny idealne.


Wiêc regulacja takze nic nie pomo¿e..

a moze to byc wina zle podpietych kabli WN?

[ Dodano: 2009-08-19, 21:13 ]
Cytat: zmien

a spalanie tez masz takie dziwne?
a moze to byc wina zle podpietych kabli WN?
zawsze mo¿esz sprawdziæ... kolejno¶æ kabli masz na fotce poni¿ej


Witam tez mialem ten problem... palil malo... nawet 4litry gazu jechal max 70km/h dokladnie nie wiem jak sie to nazywa chyba pompka ktora przepuszcza gaz , to jest z pdzodu na przewodzie do parownika. no nie wiem jak sie zwie wiem ze wywalilem to i wstawilem na zaworek manualny taka srobka przykrecana ustawilem obroty i normalnie jest....

nie wiem czy pomoze wam to ale ja tak mialem ze w tej pompce zawiesil sie ten bolec i tak jezdzil.

nowy zaworek kosztuje 5zl , a zaworek elektryczny ktory jest wadliwy kosztuje 100zl.

zdjecie -
nie wiem czy pomoze wam to ale ja tak mialem ze w tej pompce zawiesil sie ten bolec i tak jezdzil.
To nie jest pompka ani zaworek, tylko silniczek krokowy reguluj±cy dawkê gazu trafiaj±c± do silnika. Najlepiej by³oby spróbowaæ wyczy¶ciæ ten krokowiec i sprawdziæ ponownie czy dzia³a... ale widaæ, ¿e wybra³e¶ metodê cofniêcia siê z II-giej gneracji lpg na I-sz±...
zawsze mo¿esz sprawdziæ... kolejno¶æ kabli masz na fotce poni¿ej
sprawdze..
Cytat: brajanek89
wiesz co mi nie przeszkadza ze tak malo pali naprawde nawet mi sie to podoa tylko jest to mêcz±ce...
Cytat: ale widaæ, ¿e wybra³e¶ metodê cofniêcia siê z II-giej gneracji lpg na I-sz±...

Powiem tak... kroczek byl zawalony tak ze nic go nie ruszalo... zadno czyszczenie ani nic... generacje? zadna mi to kozysc jak w zimie samochod nie chcial zapalic tylko gasl... wywalilem to i jestem zaqdowolony pali 7 l. i jedzie duzo lepiej.
jestem zaqdowolony pali 7 l. i jedzie duzo lepiej.
Ciekawe tylko kiedy wypali zawory...
Cytat: ale widaæ, ¿e wybra³e¶ metodê cofniêcia siê z II-giej gneracji lpg na I-sz±...

Powiem tak... kroczek byl zawalony tak ze nic go nie ruszalo... zadno czyszczenie ani nic... generacje? zadna mi to kozysc jak w zimie samochod nie chcial zapalic tylko gasl... wywalilem to i jestem zaqdowolony pali 7 l. i jedzie duzo lepiej.

Lanos 1.6 16V 7litrow
Moj spala ok 11 w cyklu mieszanym 60%trasa,40%miasto.Lanos spalajacy ponizej 10litorw gazu(1.6) oznacza,ze jest ubogo i cos sie sypnie w silniku.Wiec to taka pozorna oszczednosc,biorac pod uwage pozniejsza naprawe silnika
Skoro piszesz ¿e na benzynie wszystko jest w porz±dku to mo¿na za³o¿yæ, ¿e winna jest instalacja LPG, a konkretnie z³a regulacja. Po prostu masz za ubog± mieszankê co powoduje obni¿enie osi±gów silnika. Radzi³bym Ci udaæ siê na powtórn± regulacjê, gdy¿ jazda na ubogiej mieszance koñczy siê czêsto kosztown± napraw± g³owicy.
wywalilem to i jestem zaqdowolony pali 7 l. i jedzie duzo lepiej.

takie rzeczy nawet w ERA nie przejd±. Jak pisali przedmówcy - je¼dzij dalej ale rozgl±daj siê w miêdzy czasie za nowym silnikiem.

U mnie na sekwencji spalanie jest co¶ ponad 8/100 z tym, ¿e je¿d¿ê du¿o w trasie.
Ja spalanie mam normalne 10-11 litrów. Na spalinach wysz³o ok nie za ubogo :/ Nie u¶miecha mi siê je¼dziæ ca³y czas na drogiej benzynie :/ Krokowego ju¿ dawno nie mam.
Ja spalanie mam normalne 10-11 litrów. Na spalinach wysz³o ok nie za ubogo :/ Nie u¶miecha mi siê je¼dziæ ca³y czas na drogiej benzynie :/ Krokowego ju¿ dawno nie mam.

A jestes pewien ze osoba obslugujaca urzadzernie znala sie na tym co robi?Moze warto podjechac do DOBREGO gazownika i niech sprawdzi,najlepiej takiego z analizatorem.Ja swoj ustawialem na nim i spalanie takie jak pisalem.Kolor swiec normalny i zadnych problemow.
Mozecie gadac ze silnik mi pada , dla mnie jest to smieszne. Poprostu szybko nie jezdze jesli mam jezdzic 120-140 to owszem spali mi 10 litrow. Jezdze 90-100 spaqlanie mam 7 litrow. A z checia moge sie z kims zmierzyc
To tylko pogratulowaæ
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •