Graczem będąc…

Czesc,

wiem, ze temat walkowany wielokrotnie, natomiast moj przypadek jest dosc specyficzny.

Juz podczas kupna auta zauwazylem ze plastikowa obudowa na pokrywie od zaworow jest przykrecona tylko na jedna srube a w dodatku korek oleju byl wkrecony pod nia a nie nad jak to byc powinno. Chcialem to poprawic i zaczela sie jazda. Auto zaczelo strzelad i przebierac (tak jakby jeden gar nie dzialal). Mysle sobie- na bank przewody, nawet jeden z nich byl chyba zaizolowany czy cos. Ktos w kazdym razie cos przy nim kombinowal. Zmienilem te przewody na niestety janmory (nic innego nie mialem dostepnego o tej godzinie w tym smutnym jak p.... miescie)i dupa nic sie nie zmienilo. Aczkolwiek ktos ostatnio rowniez zalozyl janmory i na pierwszy rzut oka wygladaly identycznie. Problem jednak polega na tym, ze te nowe sa niby "made in usa" ale napis na nich starl sie jakby kreda byl napisany, na starych natomiast jest do tej pory. Czy to mozliwe ze juz janmora nawet podrabiaja chinczyki chinczykom? wiec jesli juz nowe maja przebicie to jedyna mozliwosc jaka widze to dotkniecie kazdego z nich i sprawdzenie czy nie ma przebicia (bolesne moze ale skuteczne)

Wiec stwierdzilem ze wymienie tez swiece, bo nie zaszkodzi a moze to to(marki swiecy nie pamietam, ale nie ngk, bo tez nie byly dostepne, jakis wlosky odpowiednik, czerwone opakowanie). Oczywiscie jakis idiota pierwsza z lewej dokrecil w taki sposob, ze nie moge jej teraz ruszyc, natomiast pozostale trzy byly przykrecone za lekko (az dziw ze nie wystrzelily robiac efektowna wgniote na masce), niestety byly zaolejone, bo uszczelka to juz chyba zdawna nie byla zmieniana. Zatem wymienilem tylko 3 swiece i dupa zbita, jest to samo.

Odnosnie sondy lambda- w schowku w aucie lezala stara, wiec domyslam sie (oczywiscie nie moge byc pewien) ze ostatnio byla wymieniana.

Wiec jednym z glownych winowajcow chyba moze byc cewka. Byc moze zbieg okolicznosci spowodowal, ze wymieniajac przewody dobilem cewke (wciskajac je)

Dzisiaj chyba pobawie sie w spinaczowe sprawdzanie bledow. Check engine zapala sie i gasnie od czasu do czasu, poniewaz auto odpala, ale nie trzma wolnych obrotow, przy probie ruszenia strzela jeszcze bardziej i uniemozliwia tym samym jazde. Strzaly zarowno w wydech jak i w filtr (juz teraz wiem czemu te zaczepy na filtrze powietrza takie luzne)

Mam nadzieje, ze zebralem esencje z wszystkich innych postow dotyczacych strzelania i nie dostane po glowie za kolejny post.

Z gory dziekuje za pomoc

[ Dodano: 2010-03-28, 10:41 ]
diagnostyka spinaczowa zeznala blad
17 Wtryskiwacz, zwarcie to masy wtryskiwacza


mia³em podobny problem zim± ja bym obstawia³ czujnik halla ten co jest przy kole pasowym u mnie on nawali³ po kupieniu nowego na allegro za 60z³ a³to ¶miga
witam,
tak dla potomnosci. Okazalo sie, ze byl jakis problem ze stykami kabli pod cewka i stad bral sie problem. Byc moze po prostu podczas wymiany przewodow WN ruszylem to i dorobilem uszy...
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •