Graczem będąc…

Witam

Wczoraj wymienilem korek zbiorniczka bo ten stary ostro puszczal, po wymianie sie okazalo ze ta wewnetrzna membrana byla peknieta. Wczesniej, zeby sie upewniec co sie dzieje z woda, bo ubylo jej sporo na dystansie 150km, zbadalem kompresje i wyszla ladnie.

12,2bar - 12,2bar - 11,8bar liczac na garach od lewej (od rozrzadu).

moge dodac tez ze pompa wody wymieniona tyg temu z rozrzadem

zauwazylem ze ten uklad chlodzenia ma 2 przelewy do zbiorniczka, jeden na malym obiegu, drugi z chlodnicy, ten z malego obiegu czas leje woda i leje mocniej jak sie doda gazu, co wydaje mi sie logiczne bo pompa wody szybciej sie kreci.

problem jest taki ze jak ta woda wlewa sie przez ten kuciec w szyjce zbiorniczka to mimo ze mam nowy korek to caly czas go podmywa i gwint zbiorniczka caly czas jest wilgotny (widac to od zewnatrz tez po zakreceniu), wiec pewnie caly czas powoli plyn bedzie znikal.

jak sobie dac z tym rade? czy tak jak opisalem powinno byc?


najlepszy sposób to kupno korka od Vectry,by³o na forum,taki korek daje rade podobno,te do matiza korki to podobno juz na poczatku padaja lub odrazu sa do du.....y
a Ty na jakim jezdzisz korku?

p.s. czemu ten przelew wody nie jest skierowany ku dolowi? to by wystarczylo
ja mam jeszcze org korek,czemu tak jest niewiem


czy nikt nie mial takich odczuc jak ja? czy moze to oznacza ze nowo kupiony orek jest lipny i jedyne co moge zrobic to oddac ten korek i wziac inny?
Ja u siebie te¿ mia³em ten problem, ale zakupi³em nowy korek i problem zosta³ rozwi±zany
wymienilem korek na kolejny, tym razem z logo daewoo na gorze, ten juz nie popuszcza nawet minimalnie plynu :-)

dalej mam jednak taki maly problem ze jak odpalam auto po postoju to czuje w nawiewie chlodziwo, dodam ze nie mam kaluzy na wycieraczce ani pod nia.

w jaki sposob sprawdzic polaczenie do nagrzewnicy? czy jest to dostepne z komory silnika z kanalu?

czy moga byc jeszcze inne powody takiego zachowania? w ktorym miejscu jest zasysane powietrze do nawiewu? czy moze w okolicy jest cos innego co moze sie pocic i nawiew zasysa ten zapach??

czy sa dostepne te klamerki-zaciski zaciskajace weze chlodnicze na kruccach, w 11letnim aucie nie wyglada mi to na najpewniejsze mocowanie, wole to wymienic profilaktycznie, czy moze wymieniacie to na opaski zaciskowe dokrecane?
to nie z korka sprawd¼ czy nie masz mokrych dywaników ja obstawiam nagrzewnice
pojezdzilem bez grzania i nie bylo zapachu..co moze wskazywac ze jak nie ma obiegu wody to ta minimalna nieszczelnosc nie cieknie, wiec to moze byc nagrzewnica

jak karkolomna jest wymiana tej chlodniczki w calym zespole dmuchawy-nagrzewnicy?
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •