ďťż

Graczem będąc…

Przepraszam moderatora za powielanie,ale być może ktoś miał podobny przypadek.Zgodnie z zaleceniami kolegów z forum-Wyczyściłem silnik krokowy ,wymieniłem zawór PCV,zaślepiłem rurkę od kolektora do komory.Niestety mój matizio dalej ma nierówne obroty,nadal szrpie przy przyspieszaniu.Czy ktoś ma jakiś pomysł jak temu zaradzić.Mechanicy w daewoo rozkładaja ręce


zmiana stacji juz byla
jak przewody i świece
zmieniałem stacje ,Przewody i swiece dwa razy.Pryskałem w ciemności dwa razy spryskiwaczem-brak przebić.Świece NGK kable Sentech
syberka, dodaj TAG do tematu! [Matiz]

a jak się ma ECM. ?


Nie wyświetla żadnych błędów
pozostale filtry tez zapewne byly wymienione ? powietrza, paliwa ...
moze katalizator przypchany ?
tak filtry zmienione.Analiza spalin bezbłędna -więc wykluczam katalizator.Na LPG i PB podobnie.Choć mniej szrpie po wyczyszczeniu krokowego.Spróbuje ponownego resetu komputera.Ale robiłem go juz kilka razy.
zresetuj i zaprogramuj komputer - choc to w glownej mierze dotyczy niskich obrotow

a ile ma instalacja LPG ?

niewykluczone ze troche sieda (wiec przerywa na LPG), oraz wtryski troche padly (przerywa na PB)

tankowales jakies lepsze paliwko, v-power czy cos w ten desen - i czy widac roznice ?
LPG ma trzy lata.Paliwo różnie tankowałem-raz lepsze raz gorsze-efekt podobny.LPG była sprawdzona-nie wynikło nic co budziłobny niepokój.Problemy zaczeły się od strzałów LPG.Wymieniłem rozerwany Filtr powietrza,założono zawór bezpieczeństwa,przeczyszono flltr gazu,sprawdzono parownik.Po restarcie kompa jakby poprawa już nie pływają tak bardzo obrotry na jałowym,jeszcze dziś sprawdzę podczas jazdy i opiszę efekty
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •